loading...
بنام خالق زیبایی ها
سجادقهرمانی بازدید : 120 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (1)
همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخه چشه تو نرفت
 
یادته یار منه سکه بازار منه
 من گرفتار توام عشق گرفتار منه
 
تو میخواستی بری آبم کنی تو جوابم می کنی
خونه خرابم میکنی
 
آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم
اره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم
 
زندگی بی تو برام  ارزش خاصی نداره
ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره
 
تو چه دوری با صبوری روزمو شب میکنم
من فقط پیشه تو موهامو مرتب میکنم 
یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/01/16 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

سلام سجاد خوبه ولی مطالبش کمه میتونه قشنگ تر وزیباتر هم بشه ممنوع از دعوتت
پاسخ : ممنون داداش حسین،چشم حتمامطالبوبررسی میکنم عزیزم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکردوبلاگ ماچگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 2,090
  • کدهای اختصاصی