loading...
بنام خالق زیبایی ها
سجادقهرمانی بازدید : 26 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خیال

سامان جلیلی آهنگ خیال را خواند !

شده شبیه تو تمام بی کسیم میخوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بزار خیالت بیاد
 
نگاه خیس من به یاد تو هنوز یه ابر بارونیه
این بغض لعنتی تو خاطرات من یه عمره زندونیه
 
برای من کسی شبیه تو نبود تو خلوتم با منی
با جای خالیه همیشه بودنت دوباره زخم میزنی
 
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خیال

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکردوبلاگ ماچگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 2,122
  • کدهای اختصاصی