loading...
بنام خالق زیبایی ها
سجادقهرمانی بازدید : 27 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها طوفان

واسه بدی هاتم دلم تنگه |  تنگ خونسردیت هنوز هستم
هر چی که میگفتی نمیشنیدم | رو تلخیهات چشمامو میبستم
 
یادش بخیر هر بار تو میرفتی
من برمیگشتم طبق عادت هام
وقتی که خوب دنیامو میدیدم
حس میکردم هستی،ولی تنهام
هر جا که حرفت میشه ،میخندم
تا حس کنم پشتم بهت قرصه
حتی سکوتم زجره وقتی که
یکی ازم حالت رو میپرسه
گرچه دلم تنگه برات اما
از من نخواه پیش تو برگردم
هر جور تونستی من رو رنجوندی
اما ازت خواستم که برگردی
میگفتی دوست داری باشی،اما
هرگز تلاشی هم ،نمیکردی
حالا که اون قلبت رو رنجونده
بوی محبت میده باز حرفات
حالا که با سختی پذیرفتم
پا رو دُمَم میذاره این سنگات
 
لعنت به من که درد و دلهامو | با هر کی که میشناسَتِت میگم
خیلی دلم تنگه برات اما | دیر اومدی من با یکی دیگم
 
وقتی که اون دستامو میگیره
حس میکنم دستت تو دستامه
اسمش رو گاهی اشتباه میگم
اسمت هنوزم روی لبـــهامه
اینجا هوا هم بی تو داغونه
چیزی شبیه حس همدردی
تو سیل اشکام غوطه ور بودم
با رفتنت طوفان به پا کردی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها طوفان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاپ من در تاریخ 1393/04/06 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون

سيستم کسب در آمد پاپ من

ثبت شده در ستاد سازماني وزارت سازماندهي اسلامي

نرخ هر آي پي = 90 ريال (برخي 150 ريال)

تسويه حساب منظم و روزانه

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد

بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 90 ريال (50ريال 40ريال) دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!

منتظرما!

شکلکشکلک


-------------.....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکردوبلاگ ماچگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 2,070
  • کدهای اختصاصی